Thursday, July 26, 2007

Rezeki Kembar ku

Assalamualaikum

Semalam, 25hb adalah hari yg menggembirakan buat kami satu family. Kembar aku,angah dah berjaya dlm permohonan utk menjadi tenaga pengajar Politeknik. X perlu lah aku mention politeknik mana. **sengih**

At last dia berjaya juga mendapatkan pekerjaan menggunakan ijazah yg dia miliki. Alhamdulillah,bersyukur di atas rezeki yg Allah kurniakan ni. Walaupun bukan aku sendiri yg berjaya,tapi aku cukup gembira dgn berita baik ni. Yelah, sepanjang dua tahun selepas dia grad, aku dpt tgk perit jerih dia mencari pekerjaan, tapi mungkin ketika itu rezeki masih tidak berpihak kepadanya, dia tidak berjaya. Sekarang,semua penat lelah itu dah dibalas dgn kejayaan permohonan ni. Mungkin bagi org lain, perkara ni adalah biasa je, tapi bagi kami satu family, sgt2 lah bersyukur...

Kepada angah aku, aku berdoa dia berjaya selalu dalam apa jua perkara yg dilakukan. Sayang sgt dia..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...