Saturday, May 23, 2009

Senaman..Senaman..

Assalamualaikum

Salam 23 Mei, 28 Jamadilawal..

Fuhhh, setelah lama aku x exercise, so hari ni aku mula blk sbb rasa bdn nih mcm di pam2 pulak.. :(

Bila dah terasa bdn nih mcm 'bulat', baru nak terhegeh2 nak exercise. ;p

Aku asalnya nak p joging, tp xde teman la plak kan, so aku pun aerobik la sorg2 dlm bilik. Dpt le lebih kurg 45min exercise.

Peluh pun byk je kuar, so rasa sihatttttttttt tau!

:D

Lgpun bila pk2 blk, kan aku nye impian di hari kawin nnti, nak kelihatan cantik dan gorgeous la konon kan.. hehe.. So, bdn kena la jaga (pesanan utk diri sndri ye!)..

Aku nih kena slalu inject motivation dlm diri, baru la jadi sgt bersemangat.. **wink2**

Jadi, ptg smlm setelah meghabiskan masa around almost 2 hours kt MPH, membaca sume mjlh2 dan buku motivasi di sana, aku pun beli lah satu buku lg utk baca dan sbgai koleksi.. Yeay!!

Nnti2 aku upload ye apa buku itu...



P/S: Bdn dah tak fit cam dlu2.. Haihhhh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...