Friday, May 29, 2009

Lagi 2 Hari

Assalamualaikum

Salam 29hb Mei, 4 Jamadilakhir..


Pertama sekali nak ckp........... YEAY!!



Kerana apa ya??



Kerana aku dah selamat smpai di kampung halaman tercinta jam 8.10minit pagi, alhamdulillah!





Tima kasih yg tidak terhingga juga kepada sistem penerbangan tambang murah kerana mengendalikan pengangkutan udara anda dengan sgt cermat sehingga tak terasa gegaran dan seumpamanya.. ;p (ngengada)




Okaylah, blk kampung kali ni adaaaa byk sgt agenda.. Selain dari pegi kenduri kawan dan jenguk tokwan, ada lg satu agenda penting hjung bln ni. Apa tuuuu???



Sonok nih! Ahad ni aku nak p amek baju nikah yg dijangka siap. Hehe.. Sgt tidak sbr nak tgk hasil baju tuh. Hasil setelah membelek2 majalah pengantin dan 'ter'berkenan slh satu fesyen di dalam tu..



Harap2 hasil baju itu adalah seperti yg aku bygkan. Nnti dah dpt, aku upload gmbr baju tuh okay.. Tp sikit je la boleh tunjuk, coz nnti tak berseri.. Hahahahah.. (Igt org je ke ada seri, baju pun ada tauuu)



P/S: Walaupun belum ada tarikh kawin yg tetap, aku tetap rasa excited coz hari itu akan smpai jua!

2 comments:

SyaNa said...

mmg best + teruja part nk tempah2 baju nikah tu..rse nk jd cantek mcm model dlm majalah tu
hehehee

ComotGurl said...

--> KakSyana

Yep!

:D

Tak sbr nak menjadi seorg yg cantik di hari kawin..

;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...