Sunday, May 24, 2009

Kenduri Bulan 6

Assalamualaikum

Salam 24 Mei, 29 Jamadilawal..

Aku dok belek2 planner aku utk bulan 6 ni..

Penuh dengan wedding invitation. Haihhhh.. Mana satu yg perlu dihadiri nih.. *sigh*

If terdaya, nak je aku menghadiri sume wedding itu, yelah dah org jemput kan. Tp mslhnya di sini, TAK MAMPU . Huhuhu..

Meh aku listkan ye..


~ 31hb Mei --> ada 3 invitation, satu di Gombak, satu di Teluk Kemang, satu di Penang
~ 1hb Jun --> ada 2 invitation, kedua2nya di Jitra
~ 6hb Jun --> ada 3 invitation, dua di Jitra, satu di Johor
~ 7hb Jun --> 1 invitation iaitu di Nilai
~ 8hb Jun --> 1 invitation, di Jitra

Yg 31hb tuh aku xdapat nak hadir.. Maaf la kpd semua kwn2 yg menjemput ye.. (Seriusss, aku kecewa xdpt hadir wedding kalian)

Yg 1hb Jun tu insyaAllah aku pegi coz 29hb nih aku blk Jitra..

Yg 6hb Jun tu pun membuatkan aku stress dan dilema.. Rakan sekelas dan juga bestfren aku kawin serentak. Tp satu di Johor, satu di Jitra. Huhuhu.. Nun di utara dan nun di selatan. Oleh sebab aku dah awal2 berjanji nak p wedding rakan sekelas aku tu, so aku x dpt la p wedding bestfren aku ni. Sedey ooooo.. She's my bestfren, dlu2 bukan main bjanji nak jd pengapit for each other. Tup2 jadi gini..

Tapi kan, dah bestfren aku nih gtau aku lambat sgt psl wedding date dia. Bln 3 dia gtau aku, bln 6 dah wedding nye! So??? Lgpun bestfren aku ni kawin tiba2.. Tak bertunang or apa2, tup2 decide nak kawin. Dah jodoh kot..

7hb tu wedding kwn sekelas aku masa form 4, 5. So kira mcm jejak kasih la ni.. InsyaAllah aku p.. :)

Dan 8hb tu xdpt la kot.. Dah letih berulang alik.. Uhuk! Wakilkan Encik Tunang je la.. ;p

Hmm.. So far itu je la wedding invitation utk next month.. Rmai lg kwn2 yg kawin bln 6 tahun ni. Terlalu ramai... Igtkan last year dah abes sume kawin, rupa2nya rmai lagi tak kawin.. heheheh.. Cuma ada yg tak dpt jemputan. Tp okay juga camtu. So x jatuh WAJIB kat aku utk pegi kan.. ;)



P/S: Ni la antara hikmahnya aku x jadi berkawin bln 6 kot.. Hehehe.. (positif okay!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...