Monday, May 25, 2009

Sehari Demi Sehari

Assalamualaikum

Salam 25hb Mei, 30 Jamadilawal..

Ya Allah, cepat betul masa berlalu..

Rasa mcm baru je bangun pagi, tup2 dah smp masa nak tido.. Tiap2 hari mcm tu.. Kdg2 xde menda pun yg aku buat2 yg boleh dikira 'berkualiti' dlm sehari.. Betapa ruginya aku nih kan!

Kdg2 jadi takut plak bila masa berlalu begitu cepat.. Yelah, umo makin meningkat, fizikal makin tua.

Dan bila sentuh psl 'masa' ni, bertambah takut aku bila mengenangkan tesis aku yg tiada bayangan dan gambaran lg ni. Aduiii... Bolehkah aku menghabiskan tesis aku ni on time? Kalau aku masih mls, alamatnya x sempat la grad on time. Huhuhuhu.. xmau la!!

Semalam aku p jumpa kwn kelas aku masa Form 5 yg dah almost 4 years x jumpa. Dok bercerita psl 'kenangan' zaman sekolah dlu2..

Bila dok recall blk sume kenangan tu, sgt terasa kt hati ni yg betapa tuanya kitorg.. :(

Memang la kita x perlu risau dan takut dgn penuaan dan angka umur tu, tapi bila memikirkan byk masa terbuang camtu je, rs rugi yg amat la..

Tp menda yg dh berlalu bukan bleh ulang blk kan??

Yg penting teruskan hidup pd hari ini dan bersmgt utk berjuang pd hari2 berikutnya.. Go go cayoooo!!


P/S: Entry pembakar smgt..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...