Friday, May 22, 2009

Makan-Makan

Assalamulaikum

Salam 22hb Mei, 27 Jamadilawal

Entry kali ni saje nak letak gmbr makanan.. :D


Takde idea nih.. Makanan ni aku + Encik T mkn di Kenny Rogers JJ Bukit Tinggi..


Ayak, bulatt..;p

Muffin Kenny Rogers x sesedap dulu dah.. (Choco = aku, Vanilla = Encik T)


Encik T amek Black Pepper Quarter Chicken + Fresh Fruits, Baked Beans + Rice

Aku nye Original Quarter Chicken + Mashed Potato + Fresh Fruits + Macaroni Cheese

Kenyang sgt tau, aku nye side dishes tak abes.. Muakk.. Fresh fruits je aku mkn. Macaroni cheese, Mashed Potato, dan muffin x abes mkn. So sgt rugi!

Kesimpulannya di sini, aku hnya lah berselera dgn masakan kampung.. Heee..


P/S: Rabu & Khamis adalah hari dating aku utk mggu ini.. ;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...