Sunday, November 2, 2008

Wedding

Assalamualaikum


Salam 1 November 2008 bersamaan 3 Zulkaedah 1429.


Pertama sekali, Selamat Hari Lahir yg ke 25 kpd Raihan (kwn aku masa keje kat UPM).. AKu doakan moga ko pjg umo, murah rezeki dan berjaya di dunia n akhirat.. Amin Ya Rabbal Alamin..


Hari pertama utk bulan Nov 2008, aku start dgn Wedding one of my fren.. (",)


Amek Berkat



Tidak seperti kisah wedding kwn2 yg lain, wedding kali ni agak menyentuh hati sbb kwn aku tu "Saudara Muslim Baru".. Baru je memeluk Islam pd bulan Julai lalu.. Alhamdulillah, Allah buka kan pintu hati dia..


Nape aku nmpk "chubby" ek????Uwaaaa..





Sepanjang aku kenal dia, dia seorg yg sgt baik.. Baik hati, tidak mudah berprasangka buruk, positif.. Mungkin Allah sygkan dia dan memberi hidayah kt dia.. Wallahualam..



Dan ditakdirkan Allah, hari ni pd jam 11 pagi, dia diijabkabulkan dgn lelaki pilihan hati, alhamdulillah.. Majlisnya berlangsung pd jam 8mlm - 11mlm tadi.





Majlisnya agak sederhana, hanya dihadiri oleh kenalan rapat saje.. Ikut ckp kwn aku ni, dia berniat nak buat majlis sederhana memandangkan dia adalah "saudara muslim baru". Dia hnya membuat apa yg wajib sahaja. Takpelah, yg penting sebuah masjid telah didirikan..


Aku rasa tersentuh tgk kwn aku ni bertudung di majlis perkahwinannya.. (",) Sekali lagi alhamdulillah..




P/S: Tahniah buat kwn aku Jenny Imanina Abdullah dan Fairul, moga jodoh kalian berkekalan hingga ke akhir hayat.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...