Wednesday, October 29, 2008

Tak Sanggup Kehilangan mu

Assalamualaikum


Salam 29 Oktober 2008

Title entry aku kali ni cam "jiwang" aje kan. Hehe..



Actually ada cite di sebaliknya.. Mak called siang tadi. Dia ngadu2 kat aku yg dia bosan sgt.. Bosan serba serbi.. Bosan nak mkn, bosan nak buat keje, bosan nak g memana, pendek kata sume bosan..



Pastu dia kata, dia rasa sunyi sgt2.. Dia rasa dia keseorangan walaupun adik bongsu aku ada bersama dia. Dia rasa sayu dan sedih sgt. Mungkin itu yg menjadi punca dia bosan..



Aku pujuk2 la dia, aku ckp dlm hidup manusia ni, kdg kala ada juga hari yg kita akan rasa bosan.. Dia ckp tak.. Coz dh sebulan dia rasa bosan serba serbi.. Apa yg membuatkan hati aku sebak dan tersentuh, bila dia kata,



"Mungkin mak dah nak mati kot, sbb tu bosan tu, nak buat apa pun xleh sbb rasa bosan.."


Ya Allah, hampir menitis air mata aku bila mak ckp ttg "mati".. Sesungguhnya aku tak sanggup kehilangan mak dan aku belum bersedia nak menghadapi dugaan yg maha berat ni.





Aku masih perlukan seorg mak dlm hidup aku.. Sungguh.. Semoga Allah memanjangkan umur mak.. Amin..




Mak, long syg mak sgt2..



P/S: Entry kali ni sayu sket..







4 comments:

13may said...

hmmm...sayu plak baca..

balik kg la jumpa mak..

comotgurl said...

--> 13may
Mmg niat di hati ni nak blk.. Tgh dok arrange hari yg ssuai..Huhu..

believeincinta said...

cian nya..

sometimes..i pun ada rs cam tu..sayu jer..rasa cam nak mati...
tapi org ckp, klo kita ada ingat nak mati..maknanya iman dlm diri masih ada..

comotgurl said...

-->miss believe
Tu la..Huhu..Hrp sgt moga mak pjg umo..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...