Friday, November 21, 2008

Nasi Kandar

Assalamualaikum

Salam 21hb November 2008.

Entry aku arini tajuk "Nasi Kandar".. Heee.. Sbb aku tgh tingin nak mkn Nasi kat kedai mamak "Hakim".

Nasi Kandar tu dipanggil gitu sbb pelbagai jenis kuah dicampur ke atas nasi kan??

Tp aku plak, juz mkn nasi putih + kuah kari ikan + ayam goreng ja.. Hehehe.. Bleh panggil nasi kandar jg ka kalau camtu??

Aku xtau apa yg depa letak dlm ayam greng depa.. Sbb sedap sgt + fresh.. Means ayam yg depa gunakan tu, ayam baru.

So, antara kedai2 mamak yg aku penah mkn, mmg aku x bleh lupa nasi kat kedai Hakim ni. Hehehe.. Mcm promote kedai ni plak ek.

Betul ka depa letak "Kas-Kas".. Hmmm.. Thats y asik tingin nak mkn ja. Hahahahah...



Slalunya nasi kat kedai mamak ni byk tau.. Sepinggan pun bleh mkn 2 org. Tp lain plak dgn kedai Hakim ni. Sikit gile nasi depa buh. Ayam greng plak besaq sgt.. Xpdn dgn nasi. Heee.. Apapun aku rasa suka sgt. Haruu..

Hmm, mlm ni kena p mkn ni. Sbb tingin ni.. Jenuh ar gini kan.. P mana pun asik tingat Hakim ja.. Bukan Norman Hakim tau.. Kedai Hakim.. Huhuhu..

Suka tu suka la juga, tp jgn mkn kerap sgt.. Nanti bulaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt... Uwaaa... Help me, help me...



P/S: Lately aku ketagih biskut Chipsmore Double Choc.. Yummy..






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...