Tuesday, March 24, 2009

What a busy week..:D

Assalamualaikum

Salam 24 Mac, 27 Rabiulawal..

Busy la mggu ni.. Xdan juga nak update blog.. Huhu..

:(

Bukan main je kan aku, dlm entry lepas gtau kata nak update slalu la bcoz of new layout kan. Hihi..

Last Saturday, aku p Melaka. P jenguk ayah.. Alhamdulillah, everything's look fine.. Ayah pun bleh je gerak ke sana ke sini, tp rusuk & tgn kanan dia masih sakit lagi la. Kat muka dia byk parut luka.. Sebak je ms aku memula tgk ayah.

Tapi apapun THANKS to Allah sbb sembuhkan ayah.

Okey, abes cite pasal ayah..

So tarikh ari ni 24/3/2009 genap la setahun usia keta aku. Cptnya masa belalu.. Rasa baru je lg aku dpt keta aku tuh. :) Last Friday aku dah bjaya settlekan payment for insurance + roadtax.. Lega sgt.

Esok aku nak p claim rebate.. :D

Dpt le blk duit byr insurance.. Hihi.. Byk juga hal penting aku kena settlekan esok. Aku nak p byr keta utk bln Mac nih, then byr broadband.. Wahh, bunyinya mcm penat je.

Pas settle keje tghari esok, terus p uruskan menda2 di atas.. Then, blk rest jap utk ke kelas ptg esok. Khamis baru nak start struggle siapkan a'ments yg bertimbun menunggu tuh. Nak kena siapkan within dis 5 weeks je lg tau.. Uwaaaaaaaaaaaaaa...


P/S: Dah nantok2, nak tido.. Gud Nite.. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...