Friday, March 6, 2009

Coklat Malaysia

Assalamualaikum

Salam 6 Mac, 9 Rabiulawal..

Tghari semlm, masa lunch dgn Azwa kat SACC, kitorg singgah sat kat kedai coklat level 3. Nmpk coklat2 tu sume mcm sedaaaappp je.. Heeee, tingin sgt nak beli tp harga coklat kt situ agak mhl compare than kt supermarket.. So x jadi le aku nak membelinya..

Aku pun saje2 la sms partner aku.. Aku gtau dia yg aku tingin sgt nak mkn coklat. Tup tup, dia reply, dia kata dia akan belikan kt aku kt airport nnti. Actually ptg tu dia akan blk KL dr kg dia. So, dia nk belikan la ms kat airport nnti.

Yeay!

Aku suka sgt la kan.. Tmbh2 ada org nak belikan.. Dgn muka x malunya, aku pun mnta la partner aku belikan coklat yg sedap2 (tnpa merujuk kpd mana2 brand)..

Dia reply lg n kata dia akan belikan coklat import.. Aku pun explain kt dia yg aku hnya nak coklat yg biasa aku mkn je, dan yg penting jgn beli byk2.. Juz beli utk aku mkn sekali udah le kan. Dia pun kata OK.

Then pas mgrib tu, aku p jemput dia kt stesen komuter, coz pas turun lcct, dia amek bas ke kl sentral n then amek komuter blk S.alam.

Kitorg singgah mkn mlm dlu kt seksyen 20. Dipendekkan cite, sblm aku blk umh, dia kasi la coklat yg dia belikan.. Siap letak dlm paperbag lg tau. Huhuhu.. Rupanya dia kasi coklat yg aku xpenah tgk n mkn juz sbb packaging dia cam hadiah. Heeee... Cam comel je kan.. ;p

~~inilah coklat tuh, Farell's.. Dlm paperbag tau..~~


~~Tgk packaging dia.. Cam present..~~

~~In a box, ada varieties of flavors n shapes~~

~~Aku belek2 ingredients, rupanya2 coklat ini buatan Malaysia (Chef Helmi)~~

~~Tgk la bentuk2 coklat~~

~~Ada perisa oren, coffee, strawberry, almonds, etc~~


Aku dah rs dah sebiji. Hmmm, boleh thn.. Cuma agak manis la.. :)

Apapun aku salute la, coz Malaysia pun bleh produce coklat yg agak berkualiti.. Apapun thanx to my partner for buying me the chocolate.. So sweeeeeeeeeeeettttttt...


P/S: Kalau aku abeskan sumenya, sure2 kena diabetes.. Huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...