Tuesday, March 17, 2009

Congratulation to ENA

Assalamualaikum

Salam 17hb Mac, 20 Rabiulawal..

Mlm smlm, pas Isyak, kwn aku ENA, (almost 8 years berkwn) selamat diijabkabulkan dengan lelaki pilihan hatinya FENDI..

Majlis akad nikah berlangsung di masjid di Kelantan..

:)

Alhamdulillah.. Tp unfortunately aku xdpt p coz byk komitmen lain menanti. Tingin sgt di hati nak p tgk, tp apakan daya.. ;p

Apapun, yg peliknya kt sini, kwn aku tuh yg nikah, aku plak yg berdebar2 & terlalu excited.. Hoho.. Pelik kan.. Aku siap terlalu happy smpkan sebak je spjg mlm smlm.. Sdgkan ENA tu yg supposed rs gitu kan..

Dah tu tgh mlm smlm br dia reply SMS aku..

Yelah, org tgh bz kan.. Heee.. Aku smp ssh nak lelap mata lps SMS dgn dia.. Sbb rs sebak menguasai hati.. X sangka kwn aku sorg ni dah jd bini org.. Cpt plak ms blalu..

Aku igt la back to 2 months, kitorg borak2 psl 'kahwin' nih masa masing2 berbaring nak tidur..

Aku igt lg dia ckp kt aku, dia berbelah bg sm ada nak kawin or pospone je dlu.. :)

Last2 jodohnya smp jg, & dia kawin jg.. Alhamdulillah.. Sonok je aku dgr.. Betul la, masa tu berlalu begitu pantas. Bagaikan baru smlm je aku & dia bersembang psl future. Tup2 dah tiba pun masanya tuh.

Apapun aku harap dan bdoa moga jodoh ENA + FENDI berpjgn hingga akhir hayat. Amin...


P/S: Next week dia blk Banting (Umah sewa baru), aku nak p la.. Yeay!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...