Friday, May 28, 2010

Mode Bosan Akan Tamat

Assalamualaikum

Salam 28 Mei, 14 Jamadilakhir.

Hanya tnggal lagi 3 hari je utk aku bersenang lenang, bangun tghari, mengadap tenet dari pagi-mlm, tido siang dgn jayanya, tgk tv smp muntah..

:P

Syukur sbb dah dpt keje, tp rasa syg plak nak tggl masa bersenang2 nih. Hohoho. Uish, 5 bln gak aku jadi penganggur. Pecah rekod diri sndiri. Pas degree dlu pun tak lama menganggur, sudah keje.

Mcm aku ckp dlm entry2 lepas, mungkin Allah nak bagi masa utk aku berehat. Almaklum le aku start menganggur awal bln 1, so time tu gak aku dah pregnant.

5 bulan: Menganggur, 5 bulan: Pregnant.

Ye lah, masa awal pregnancy lah yg crucial sket. Dgn dizziness, nausea lah kan.. So boleh kata aku start keje at the right time, syukurr, alhamdulillah!

Dan hari selasa aritu aku berjaya ganti puasa, sehari je la, sejak pregnant nih. ;)

Sebelum2 ni penah cuba, tapi separuh hari je pastu kecundang di tgh jln. Heeee.. Nak slhkan bby, bby oke je kt dlm. Pagi2 hari aku siap pesan kat bby suh bertahan, mommy nak posa. Last2, mommy yg tak tahan lapar. :P

Huhuhu..

Oleh sbb selasa baru ni dah bjaya ganti sehari, nnt dah mula keje, boleh teruskan ganti smp habis. Risau gak, bulan Ramadhan dlm 2 bln ++ je lagi, gantinya belum. Haihhh.. Tu x campur puasa nazar lg. ***Gugugugu***

Takpe2, kena yakin boleh!


P/S: Tak sbr tggu Ramadhan. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...