Monday, February 23, 2009

Suprise!!

Assalamualaikum

Salam 23 Februari, 27 Safar..

Minggu nih aku sgt2 bz.. X sempat nak update.. Coz coordinator kitorg dah tukar, so sistem bekerja pn kena tukar jg. Setiap hari aku kena p keje.. Uwaaaa...

Okeh la, oleh sbb masa x byk utk wat entry yg pjg, so aku straight to the point je la ek..

Last thursday, masa p mkn dgn partner aku kan.. Aku dpt sumthng suprised tau.. Ini dia ---->


-romantik kan??;p-

Partner aku also bought one for him.. Tp buku dia tajuk gini "Suami Teladan; Igauan Seorang Isteri".

Nak tau x apa partner aku ckp.. Dia kata....


"Daripada kasi bunga kan, better kasi buku gini.. Leh gak sharing knowledge.."

Huhu.. yela.. Tp kdg2 perlu jg kasi bunga kan, coz ppuan kan suka bunga.. :)

Ok lah, sini dlu la...


P/S: InsyaAllah, I am improving myself.. :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...