Monday, January 25, 2010

Multi-Purpose Sticker

Assalamualaikum

Salam 25 Januari, 9 Safar..

Dlm previous entry, aku ada sebut psl sticker kan.. So nak cite la utk entry kali ni. ;)

Masa aku p car boot dgn ayah last 2 weeks, ternmpk la ada 2,3 buah gerai jual mcm2 jenis sticker tau. Mcm2 bentuk.. Ada buah-buahan, bunga2, cartoons, & so on.

Ayah berkenan dan nak beli utk lekat kat bathroom rumah dia. So dia belikan aku sekeping. Dan harga sticker tuh murah je, sekeping Rm2. D.I.Y le ni.. Coz kalau cthnya kita beli bentuk bunga, dia dtg separately. I mean, dahan asing, daunnya asing, kelopak bunga nye asing. So pepandai la kita nak deco camne kan..

Ini la sticker pilihan aku..




Jadi esok harinya aku dan Mr Berry dok pk nak lekat kat ne, so we all decided nak lekat dlm bathroom juga.. Since aku pilih bentuk bunga2, lagi le sesuai kan. Kononnya, mcm mewujudkan suasana di taman la kan.. Hehehe..

Ini dinding bathroom aku sebelum di deco dgn bunga2 itu..


Oke, ini la hasilnya.. Taraaa.. :p







Aku dan Mr Berry mcm ter over excited plak tau sbb nmpk cntik.. So nnti next car boot, nak beli lagi la.. Boleh penuhkan dinding bathroom kami. Hehehe..

Best kan..

Boleh lekat di dinding bilik juga, ruang tamu juga.. Pendek kata suka ati lah lekat mana2 pn. :D

Tp aku prefer dinding bathroom sbb nnti kalau nak tanggal, lebih senang kot. Kan.. kan..




P/S: Hari ni rasa mcm perut membuncit semacam je. Adohai..

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

lawanya... berkenan plak saya./...

MomAuniAysar said...

--> KakInaCamar

Ada jual di Car boot seksyen 13 Shah Alam. Murah je. Setiap Ahad. Boleh le beli..

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...