Friday, August 21, 2009

Sudah Sampai Jitra

Assalamualaikum

Salam 21 Ogos, 29 Syaaban..

Alhamdulillah, selamat aku smpai kg ptg semlm..:)

Rasa nyaman je udara kt pekan Jitra ni.. (Mainan psikologi je) ;p Bukan apa, sbb terlebih hepi dpt blk Jitra.. :D

Oke, aku blk ni bukan saje syok2 nak berehat. If kat S.Alam aku byk keje ofis & study nak kena settle, blk kg ni plak aku kena settle urusan2 kawin la. Huhuhu.. Nak buat mcm mana kan, Encik Tunang sgt bz orgnya, so nak x nak, aku ar kena selesaikan urusan2 nih. Dan Encik Tunang baru je blk dr Thailand, outstation sana, ikut Menteri Pertanian. Haihhh, bz nya seorang dia kan.

Hmm, antara urusan yg aku perlu settlekan esok, lusa & tulat adalah:

1) Fitting baju sanding (risau arr, takut ketat..sbb gemukkk)
2) Appointment dgn Photographer, nak runding price dan tgk hasil keje nya..
3) Nak p book Caterer, aritu mak cuma bincang2 n pilih menu je tp dia lum book.. Huhu
4) Nak pegi byr sewa dewan..
5) Jumpa juru make-up, book dia..:)
6) P teman mak cari kain langsir utk sliding door (for raya + ari kawin)

Haaa, byknya urusan. Sempat ke nak settle semua. Kdg2 rasa xckup je 24 jam dlm sehari kan.. :( Nak update blog ni pun curi masa 'thesis' je. :p

Yeay, Sabtu ni dah puasa. Syok sungguh bila masuknya bulan puasa. Sbb nnti semua org berbaik2 dan semua jadi pemurah, penyabar.. ;) Kan bagus kalau tetiap hari camni.. hehehe.. Nnti bila2 ada masa, aku cite psl memori2 puasa zaman dulu oke.

Ni nak sambung buat thesis. Pray the best for me yep!


P/S: Addicted with Kinder Bueno! Yummy!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...