Tuesday, July 21, 2009

Very hectic & busy week

Assalamualaikum

Salam 21 Julai, 27 Rejab..

Entry kali ni aku nak start dgn senyuman.. :)

Memula kita update ttg preparation kawin oke. BTW, sabtu & ahad lepas aku p umah ayah di Melaka.. Selain melawat ayah, aku p anta kad kawin utk ayah cetak.. ;)

So ayah decided nak print + buat hot stamping. Aku x kisah la memana pun kan, janji kad tu siap. InsyaAllah after puasa, kad akan ready to distribute lah. FYI, kad kawin aku ada 3 version. Satu kad kaler putih spesel sket utk sedara & kenalan terdekat, satu kad kaler pink utk kenalan2 lain, dan satu lagi kad cream utk jiran..

Hihi..

Mcm kelakar je kad kawin ada 3 version, tp redahhh je la. ;D

So settle lagi satu hal. Caterer pun mak dah p bincang. Cuma belum booking je lg, mak tggu aku balik next month. Dan aku pun dah booked tiket flite 20hb Ogos - 24 Ogos. Yeahhh, syoknya nak blk kampung lg!

Ohhh, aku lupa nak announce tarikh nikah + sanding aku kan???

Oke, here officially i announce, my solemnization day will be on 23rd Oct 2009 & my wedding day will be on 24th Oct 2009. **dup dap dup dap**

Sgt berharap tidak ada apa2 halangan pada tarikh tersebut.. Amin..

Abes cite kawin, so kita move to cite lain. Mggu lepas adalah mggu yg sgt busy, memenatkan, stress utk aku. Dgn keje ofis yg sgt bertimbun telah membuatkan aku stress selama seminggu. Dan akibatnya aku telah mkn dgn byk sekali. Huhuhu, sgt tidak suka!!

Akibat lain adalah, tesis aku hanya sekadar dalam proposal je. Haihhhh.. Gara2 tak punya masa utk p library dan sebagainya. Yelah, pi keje pg2, blk ptg.. Then p kelas plak kan.. Kalau ari xde kelas, mlm2 di rumah pn aku buat keje ofis. Ape ke hal nya kan??!!

Tp xpelah, anggap je semua ini adalah dugaan kan.

So minggu ni stress, busy dan memenatkan sudah beransur kurang. So hrp dpt mula blk dgn tesis aku tu. :)

Oke, dah nantuk, tido dlu. Nite!



P/S: Mls mahu upload gambar2 terbaru.. :(



2 comments:

cinta juliet zainal abidin said...

ala...nk kad kawen juge tau. xpela makan byk. ntikan nk ber-pilates. haha

MomAuniAysar said...

-->Cinta-Mai

Iye, dah siap nnti, akak kasi k..

:)

Yess, tak sbr nak ber-pilates itu.

Hihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...