Wednesday, April 1, 2009

Tobi Yang Demok

Assalamualaikum

Salam 1 April, 5 Rabiulakhir..

Entry kali ni aku published dari rumah sewa one of my dearie fren, AZWA..

Dtg umah dia coz nak 'guide' dia masak LAKSA KEDAH. :) So alang2 dtg umah dia, aku bermesraan la dgn kucing2 yang sgt demok kepunyaan housemate AZWA, AMEY namanya.. :D

Sgt2 suka okey..

Kucing milik AMEY nih sgt demok tau.. Ada 6 ekor sumenya, tp sume xnak bila aku dukung n nak amek gambar diorg. Huhu.. Maybe sbb diorg sgt demok dan comel, so diorg berlagak. ;p


Gambar2 nih pun aku snap gune web cam je tau. Susah gile nak adjust.. :(

Nih bukti aku gune web cam laptop aku sbb nmpk tgn aku tgh click.. Kuang2..

Nak tak nak je pandang sini ye TOBI.. (Nama dia TOBI)

Wahahaha.. Berjaya juga aku dukung dia.. Berat tauuuu.. Tupn mengelupur dia.. Abes lekat bulu kt bdn aku..


P/S: Okay lah, nak mkn laksa sat.. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...