Saturday, April 11, 2009

The Typical Man

Assalamualaikum

Salam 11 April, 15 Rabiulakhir..

Tgk title entry aku kali ni mcm 'seram' je bunyi nya kan.. Hihihi..

Saje buat entry yg agak berbaur 'gender discrimination'.. Kuang kuang.. :D

Dlu2 ms aku memuda dulu (skng dah tua tau), aku slalu dgr cite2 berkenaan lelaki gitu la, lelaki gini la.. Tp x amek port sgt coz time tuh muda lg kan.. ;p

Antara cite2 tu adalah:

"lelaki kalau time nak ngorat (masa belum jadi awek depa), bukan main bersungguh2 tau..kalau si pompuan majuk, depa pun kalut la sms la pjg2 semata2 nak pujuk kan.."

"tapi, bila dah lama bcinta atau bila dh lama kawin, si pompuan majuk berhari2 pun, depa wat xpeduli je.."

Huhu.. Sadis kan!

Tapi kan aku rs kan, ada betulnya juga tau.. Sbb aku sndiri alami menda tuh. :(

Igtkan makin lama bcinta, makin fhm le depa kt kita, tp hampeh.. Buat xpeduli je ada la.. Ni yg rasa tak nak kawin ni. Uwaaaaaaaaaaaaa, camne ni??


P/S: Sila abaikan entry ini krn ada unsur tidak best didlmnya.. :p


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...