Tuesday, April 14, 2009

Kisah Hari Ini

Assalamualaikum

Salam 14hb April, 18 Rabiulakhir..

Kisah hari ni.. Apa ye...??? :D

Dlm sekitar jam 930pagi tadi aku dpt called dari no yg aku xkenal..

Aku pun dgn grg nya menjwb panggilan tu. Hihihi.. Rupa2nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bakal mak mentua aku yg call. Hahahahaha..

Buat malu aku je tau.

Dia called sbb nak tnya, bila aku & partner aku nak kawin sbnrnya. Huhuhuhu...

Susah betul nak menjawab soalan dia tu. Puas juga ar aku cuba jelaskan yg sememangnya aku n partner aku tgh usaha ke arah itu. Cuma tarikhnya xtau bila lg..

Dia mcm risau sbb bila dia call anak dia (yakni partner aku la kan, ;p), anak dia pn jwb xtau juga bilanya kan.. Tu yg dia tepon aku plak utk tnya soalan yg sama. Sian dia, mesti dia runsing kan.. Sbb masa bertunang aritu janji nak langsung bln 6 kan..

Aku pun nak cpt je kahwin..

Tapi, apakan daya kan..

Kalau masa dah smpai, insyaAllah kan. :)


P/S: To my fiance, "bila kita nak kawin ye?" hehehehe

2 comments:

Unknown said...

ikutkan rasa hati mesti nak kawin buan depan je kan
sape yg tak suka nak kawin

tapi ongkos nyer??
tu yg buat asyik tangguh je kan

tpi redah je
mcm kitaorg ni, duit cukup2 je
tapi kasik jalan je

MomAuniAysar said...

--Dayu

Huhu..

Camne redah je tu?

;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...