Wednesday, January 28, 2009

Minor Car Accident..;p

Assalamualaikum

Salam 28 Januari 2009, bersamaan dgn 1 Safar 1430..

Aku tersgt la mls nak update blog sejak dua menjak ni.. Masa terluang byk je coz aku tgh bercuti seminggu kat Jitra ni, tp mls nak update.. ;p

Oleh sbb previous entry aku dah ckp yg aku akan cite psl eksiden yg aku alami 2 mnggu lepas, so kena la cite kan.. Huhu.. (cam terpaksa lak bunyinya)

Citenya gini.. Pd pagi Sabtu 2 minggu yg lalu, masa aku nak p antar housemate aku p keje... Jeng jeng jeng..

Masa kat satu roundabout ni, aku dok kat lane paling kanan, kt dpn aku xde kete, thats mean keta aku la paling dpn.. Aku stopkan keta aku utk melihat ke kanan roundabout sama ada ada keta ke x..

So selepas diperhatikan dan yakin bahawa xde keta, aku pun angkat clutch la kan, dah nak jalan.. Tetiba bunyi.. Guuuukkkkk!!!

Aku tergamam, n kwn aku kt sebelah pn tergamam.. Rupanya tanpa disedari tetiba je ada keta kt sisi kiri dpn keta aku.. Jadi aku membuat andaian, keta tersebut dr lane tgh tapi cross keta aku sikit, thats y kena sket je kt sisi kanan keta dia.. Keta aku plak kena kat sisi kiri la kan..

Huhu..

Aku pun parking la kt tepi jln utk discuss dgn mamat keta yg aku terlanggar tu.. Jadi apa lg, melayang la duit aku rm200.. Aku pn kena baiki keta aku rm140.. So jumlahnyaaa rm340..

Maybe xde rezeki aku.. Uwaaaa...

P/S: Ramai kwn2 aku suh report polis.. Tp mesti aku gak slh kan???


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...