Thursday, January 1, 2009

Year-End Sale

Assalamualaikum

Salam Tahun Baru 2009.

Hari ni 1hb Januari 2009 bersamaan dengan 4 Muharram 1430 Hijrah.

Tahun 2009 ni aku mulakan dgn membeli handbag Sembonia. Hehe.. Yelah, sementara ada sale nih. Tempoh year-end sale ni hingga 4hb Jan je. So aku xlepas chance ni beli sikit2 brg utk dijadikan hantaran wedding. ;p

So hari ni aku bjaya dptkan satu item utk hantaran. Actually aku berkenan dgn handbag Bonia. Pun dijual dkt tmpt yg sama.. Tp setelah berkira2 berkenaan price dan design nya, aku x jadi amek Bonia. Budget pun kena amek kira juga kan.. Biasa la utk org yg x berkerja mcm aku nih. Huhu..

Last week aku & tunang aku (1st time ke aku mention about him??) p jln2 JJ. Dlm dok berjln2 tu, kitorg terjumpa la satu brg yg juga tersenarai dlm list items utk hantaran kitorg. Iaitu towel. Hehe..

Yg jadi menariknya, towel tu disertakan sekali dgn sandal (selipar yg kita pkai dlm umah tuuu..) sekaler in a box. The price pun leh dikatakan affordable la. So we decided to buy it, a pair. Hehe..

Aku nye kaler putih (towel n sandal in the same color), n for my partner kaler maroon. :)

So skng ni we already have 3 items for our hantaran..

Nmpk mcm kalut sgt x membeli brg2 hantaran since kitorg nye wedding lmbt lg arrr?

Hmmm, setelah dipk2, rsnya x terlalu awal klu kitorg start buying brg2 hantaran kan.. Beli sikit demi sikit.. Mungkin sebulan beli 2 items.. So xdelah kitorg rs perit sgt nak membeli segedebuk sumenya kan.. :)

Tambahan pula, brg2 mcm handbag, set perfume, better beli time2 gini. Time sale ni le.. Org kata year-end sale lagi best brg2 nye compare than march punya sale.. Hehehe, tah le kan, org le yg kata..

Esok aku mungkin pi tgk2 set perfume yg berkenan di hati utk aku beli. :) InsyaAllah..


P/S: Dah mula rs diri ni tua..Uwaaaa, im already 26..(kiraan mengikut tahun, hahaha)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...