Monday, December 29, 2008

Time really do change people from worse to be better or otherwise..

Assalamualaikum

Salam 1 Muharram 1430.

Pertama sekali syukur pada Allah sbb umur dipanjangkan sehingga masih lagi bernyawa utk menyambut Maal-Hijrah 1430. Alhamdulillah ya Allah..

Apa azam tahun baru nih? Not only for Masihi but of course also for Hijrah.. :) Apapun diharapkan sume azam2 itu membawa kepada kebaikan, insyaAllah.

Title entry aku kali ni, also related dgn azam dan tahun baru. Ye la, berkenaan dgn perubahan dalam kehidupan setiap manusia. Perubahan itu boleh terjadi sama ada in a +ve or -ve. Dan yg penting pengaruh masa betul2 mempengaruhi dalam perubahan setiap insan.

Dari segi positifnya, mungkin perubahan dari seorang yg jarang melakukan solat kepada seorang yg tidak pernah meninggalkan solat. Dari aspek negatifnya, kita boleh amek contoh si A yg dulunya bertudung litup tetapi kini tidak lagi, malahan juga berpakaian menjolok mata.. Itu sume adalah perubahan.

Hmm, aku sgt berharap perubahan dalam hidup aku ni akan selalu berbentuk positif, amin..

Aku cuma berharap aku akan berubah dari hari ke hari menjadi seorg insan yg lebih baik dari semua aspek. Tiada manusia yg sempurna, tapi aku berharap at least aku dpt menjadi seorg yg hampir sempurna, wallahualam..

Apa sekalipun, wishing semua kwn2 SELAMAT MENYAMBUT MAAL-HIJRAH 1430..

P/S: Moga aku menjadi kayo..hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...