Saturday, December 27, 2008

Entry Tertangguh

Assalamualaikum

Salam 27hb Disember 2008.

Dh makin hampir kita ke penghujung 2008. 2009 bakal tiba.. Cepat nya masa berlalu.

Agak lama juga aku x update blog, sbb MALAS. Virus M makin menguasai diri. Hahaha.. Nextweek dah start kelas utk semester yg baru. Bersama tahun baru 2009, semester baru, dan status baru, aku hrp aku dpt tekadkan azam utk lebih gigih, rajin utk mencapai kejayaan. Ceeewaaahhh, ayat.. ;p

Weekend lepas aku bz sgt sbb mak n adik2 dtg sini.. Spent 3 days here.. So kejap2 ke Putrajaya, kejap2 ke sana, sini.. Huhu..

Broadband lak mlm ni teruk, so x dpt nak upload gmbr2.. huhu.. Maybe next time je la.. Mls nak godek2 n wasting time.. Hmm, siang td ada sorg lg kwn aku ckp aku makin chubby.. Uwaaaa, kurus sgt ke aku di masa lalu hinggakan rmai terkejut tgk aku skng.

Apapun, aku akan cayok2 mengurgkan berat bdn aku spt dulu........ Go go sara!!

P/S: Nothing is impossible..;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...