Tuesday, December 16, 2008

Majlis Pertunangan

Assalamualaikum

Salam 19 Zulhijjah 1429.

Seperti yang dijanjikan, entry kali ni adalah ttg MAJLIS PERTUNANGAN aku yg berlangsung pd 12 hb Disember yg lalu bersamaan dgn 14 Zulhijjah. Alhamdulillah, rs syukur aku panjatkan kpd Illahi ats kelancaran majlis tersebut..


Utk makluman sume, 12hb tu juga adalah hari spesel buat aku & kembar aku, iaitu 25 tahun yg lepas kami dilahirkan pd tarikh tersebut. Heee..

So syukur lagi kpd Allah sbb memanjang usia kami berdua hingga ke saat ni..




So, kiranya pd tarikh 12 Disember 2008 ni ada double hepi la utk aku. Hehe.. Alhamdulillah ya Allah..

Ok, aku upload a few gambar2 pertunangan aku utk tatapan kwn2.. ;p

P/S: Trying to reduce weight.. heee...


2 comments:

my hidden stories said...

Tahniah....best kan?

jgn lupe upload gmbr hantaran tu satu2 tau..nak tengok..rasanya smpat lagi nih nk carik inspirasi sbb tinggal lagi 10 hari jer nih..

comotgurl said...

-->miss believe
thanx..insyaAllah ada ms i'll upload k..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...