Wednesday, July 16, 2008

No specific title

Assalamualaikum

Salam 13 Rejab
Mesti ada diantara kita yg giat melipatgandakan pahala dgn berpuasa sunat bulan Rejab. Alhamdulillah.. Aku aje belum berkesempatan nak sesama kutip pahala. Huhu..

Seminggu lebih kembali ke S.Alam ni, byk hal yg terjadi. Kiranya hari-hari aku terisi dgn mcm2 aktiviti. Pi kelas la, pi shoping la, pi wat bisnes la.. bla, bla, bla..

Sem ni mcm biasa, kelas aku start jam 6 petang smpai mlm. Siangnya aku penuhkan hari aku dgn kuar berjln2 perabes duit. Ish2.. Jenuh arr gini. Lagipun aku dah jumpa kwn baru yg memang suka bejalan2. Tu lagi best. Kitorg sesama pi interview Tutor aritu. Tak sangka nak jadi close cam gini. Hehe..

Result Tutor pun dah dpt. Alhamdulillah aku berjaya.. So dis comin' Friday, aku kena g jumpa coordinator utk sesi briefing. Hopefully evrythin' goin' smooth.

Last Friday, aku pi Melaka. Pi atas urusan bisnes.. Aku tak stay umah ayah pun coz aku pegi pagi & blk mlm.. Penat weh.. Tp berbaloi. Sempat juga aku jumpa X-Ofismate aku masa kat UPM. Dia praktikal DPLI di Melaka. Bakal cikgu le.. Bukan setakat jumpa, aku bwk dia blk S.Alam. Hehehehe..

Kiranya seminggu lepas aku sgt2 bz arr.. Smpkan minyak keta tu dah bape kali isi penuh. Huhu.. Myk mahal laaaa..

So far aku sgt hepy dgn life aku. Cuma r/ship with sum1 tu je kurang menyenangkan.. Agak sedih. Huhu. Kdg2 apa yg kita hrpkan, x mungkin kita dpt. So bersedia utk segala kemungkinan..



P/S: 1st entry aku guna celcom broadband. hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...