Wednesday, July 28, 2010

Audit + Kelas Ganti

Assalamualaikum

Salam 28hb Julai, 16 Syaaban..

Hari ni mood bercerita psl keje. ;)

Oke, start nya gini.. Ini adalah pengalaman pertama aku in teaching line, so this is the 1st semester yg aku mengajar, since aku lapor diri aritu student tgh cuti sem kan..

Org kata, 1st semester ni spt 'experiment time' la kan utk aku. Yela, time ini la permulaan aku utk membentuk diri aku ni utk menjadi seorg lecturer yg berkaliber kan. :P

Ia boleh juga dikatakan time percubaan kan..

Takpelah kan, tapi nak dijadikan cite, sem ni juga akan dijalankan internal audit. Haihhh nervous oke!

Yela, dah le masih byk menda nak kena blaja, tup2 dah nak kena audit kan. Tapi, takpelah, anggap je ini penilaian pertama kan, lps ni pun nak kena facing byk stages lg audit kan.

Then, satu lg adalah kelas ganti. Since cuti raya dan mid term break students start pada 10 Sept, yg kemungkinannya dah raya tu kan, so kitorg kena replace class utk minggu tu. So kitorg diminta menggantikan kelas setiap ari sabtu pada bulan Ogos.

Nampaknya lps ni setiap sabtu, ada la aku di Melaka ye. Kalau tak sblm ni asik berdesup blk s.alam je. Hoho.

Tapi ni semua utk kemudahan kitorg juga sbb kitorg pn dpt sama bercuti starting 6 Sept tu. Yeay!

:D

Oke, stop dlu, nak solat. Mari solat semua! ;)



P/S: Boleh ke aku balik beraya Kedah ni???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...