Saturday, July 10, 2010

7 Bulan Sudah..

Assalamualaikum

Salam 10 Julai, 27 Rejab.

Hari Jumaat semalam genap lah kandungan aku 7 bulan.

Syukur! :)

Tapi, takmoh pun cite psl tu. Heee. Hari ni as usual aku kat rumah klang. Yela, weekend husband&wife kan. :P Pas keje ptg smlm, terus berdesup blk sini. Bukan sorg2, coz Mr Berry pegi sana on Thursday, so then, semalam kitorg blk bersama2 lah. Suka oke!

So sebelum smpai rumah ptg semlm, kitorg singgah psr mlm di Padang Jawa. Tmpt kenangan tu.. Time2 bercinta dlu, selalu sgt p psr mlm situ. Saje jln2, & cuma beli durian 3 biji, dan putu buluh. Itu lah dinner kitorg mlm td.

:)

Lepas mkn durian tu, 2 biji utk kami berdua, terus dua2 jd pening lalat. Uhuhu!

Sebelum2 ni kalau makan durian, habis2 pun akan panas bdn je. Kali ni pening sgt tp bdn x panas. So last2 end-up nya kitorg tido awal. Awal2 pun sempat la aku basuh baju 2 round, siap sidai skali, then kemas dapur.. Lega!

Owh, hari ni aku puasa ganti. Haish, byk lagi ni belum berganti, kalau tak bersungguh, tak sempat nak abeskan ganti ni. Yelah asik tak tahan lapar je, dah bape kali percubaan dilakukan, tp mesti tewas di tgh jalan. Huhu!

So pagi tadi kul 5pg bangun sahur. Makan nasi dan telur dadar je pun, sbb mcm tak sempat nak masak menda len. Mr Berry pun bangun juga, rupanya dia pun lapar.. Heee, sian dia. Dan ada lah teman sahur aku. :P

Harini Mr Berry keje, aku kat rumah ni, amek kesempatan siapkan slide utk 2 subjek Isnin ni la. Yelah, nak kena study lagi. Petang ni taktau nak berbuka menu apa. Kat rumah takde menda bsh nak msk. Satg ptg sket baru igt nak kuar p cari. Nak makan apa ek??

Okelah, sudah la update kali ni. Nak siapkan keje lain. ;)

Daaa!


P/S: Sonok sungguh balik rumah sendiri.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...