Tuesday, April 15, 2008

Nak keje ke?

Assalamualaikum

Buat semua student UiTM, selamat menyambut musim exam. (",)

Tak terkecuali buat diri sendiri. Master student memang le xde final exam, tp kitorg ada final test and assesement yg berlambak2. Uwaaaa...

Oklah, tinggal kejap bab2 exam & assesment nih. Aku skng dlm dilema sama ada nak keje masa cuti sem nih or blk kampung je.. Kalau ikut ckp mak aku, dia suruh blk kampung aje, blk tlg dia kat umah (jadi bibik). Tapi lama tuh 2 bulan. Duit keta, sewa umah sape yg nak byrkan?? Mak willing je nk byrkan kalau aku blk tlg dia kt kampung. Konon2 nya duit 'gaji' aku la tu. Huhu..

So I'm in dillema..

Byk faktor yg membuatkan aku berbelah bg nak blk lepak kampung lelama. Tp bila difikirkan 2,3 kali, syok juga dok kampung. Aku bleh ikut mak aku gi kelas aerobik setiap hari. Dan mungkin juga impian aku utk mengurangkan berat badan aku dlm masa setahun ni tercapai. hehe..

Mcm mana yep???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...