Thursday, April 3, 2008

Day for Joging, joging and joging

Assalamualaikum

Hari ni dah pun 3 April 2008. Makin takut plak aku sebab belum siapkan assignments yg deadline nye within this 2 weeks. Huhu.. Tapi, apapun kita enjooooyyyy dulu! Hehe..

Last weekend adalah hari joging utk aku. Smpkan dua hari berturut2 aku pi tasik utk joging. Haha, hangat2 tahi ayam aku nih. Jogingnya kejap je, jalan je yg lebih. Semput. Tu tandanya badan dah bertambah bulat. Argggghhh, sempat ke aku nak kuruskan bdn dalam masa setahun ni. Huh!

Muka semput :(





Uwaaa, sape candid gambar aku tgh jog ni....


Aku bagi masa kt diri sendiri setahun, utk kembalikan berat bdn aku seperti dulu (zaman muda2 dulu).. Hopefully bleh achieved la. Dah tu aku skrng ni, rajin amek herba and supplemen utk kesihatan diri. Preparation to my future. :) Semua org nak kawin kan....

Aku kena tambah effort utk kurus, cayok go2.. Every weekend kena g jog, klu xnak, wat skipping. Takpun aerobik je dalam umah. Nak seribu daya, xnak seribu dalih (Nasihat utk diri sendiri). Aku jadi makin stress bila ke mana je aku pegi & terjumpa coursemates yg dah setahun lebih tak jumpa, semua akan tegur nape aku makin chubby. Uwaaaaaa....

P/S: Nak kurus....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...