Monday, November 22, 2010

2 days to go, yeahh!

Assalamualaikum

Salam 22hb November..

Lagi 2 hari je aku akan abes pantang, yeay! Walaupun hakikatnya mcm2 menda lg aku kena teruskan pantang, tapi takpela. Janji, pantang RASMI akan berakhir.

:P

Yg bestnya, leh keluar jalan2. Tu je..

;)

Tempat pertama aku nak p lepas abes pantang ni adalah SALOON. Heee.. Nak p wat hair treatment dan potong pendek. Dah mls nak urus rmbut yg panjang.

Alasannya, masa aku pasni, byk diabeskan utk auni. Hohoho!

Dan mungkin awal bln dpn aku akan bertolak blk KL. Utk uruskan urusan pindah randah plak. Haihh, dh dpt rasa betapa pack nye hari2 aku lps ni. Tapi takpe, it's exciting.

Oke, tu je nak update. Sila la jamu mata dgn gambar latest auni.


**wink**

P/S: Stroller, baby car seat dah takyah beli, alhamdulillah.. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...