Thursday, June 17, 2010

Great News!

Assalamualaikum

Salam 17 Jun 2010, 4 Rejab 1431.

Pagi-pagi ni masa driving on the way ke ofis, aku dpt call dari UiTM induk. So as expected, offer lett lantikan induk dah ready utk diambil. Yeay, alhamdulillah!

Once again, good news for me!

:D

Kalau ikutkan, spt yg dimaklumkan oleh admin kat sini, diorg kata surat tu maybe akan dpt dlm masa sebulan. Tapi, baru 2mggu ++, aku dah dpt good news ni, so sgt syukur..

Yelah bukan apa, selagi tak dpt surat lantikan dari induk, byk benefit yg aku takkan dpt. Contohnya, cuti bersalin aku takkan bergaji. Rugi lah kan. Selain tu gred gaji pun lain..

Cuma biasa la kan, aku kena tunggu 3 bulan baru dpt gaji. Hoho, better late than never kan! Bersusah dahulu, bersenang kemudian. :P Apapun news ni dah ckup membuatkan aku rasa hepi utk arini.

Alhamdulillah!


P/S: Ini berkat doa suami dan family tercinta..

4 comments:

Mama Hanim said...

Tahniah.. semoga hidup makin ceria..

safiah said...

congrats

Unknown said...

alhamdulillah =)

MomAuniAysar said...

--> Mama Hanim,

Terima kasih, insyaAllah. :)

--> Safiah

Thanx. :)

--> SiPenggerakMisi

Alhamdulillah, rezeki.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...