Tuesday, September 30, 2008

Menu Last utk Berbuka Puasa Tahun 2008

Assalamualaikum

Salam Syawal kepada semua..(",)


"Selamat berhari raya..Walau di mana kau berada.."

Antara petikan lirik lagu raya yg hangat berkumandang skrng.. Pasni next year la plak baru bleh dgr kan.. InsyaAllah, klu umo panjang..

Sebak plak rs coz Ramadhan dah pun berlalu sejurus selepas azan magrib td. Huhu.. Aku kurang berpuas hati dgn prestasi amalan aku utk Ramadhan kali ni.. Aku hrp umo panjang la nak sambut Ramadhan sekali lagi tahun depan.

Esok semua umat Islam akan menyambut Hari Raya. Mesti rmai di antara kita yg mabuk makanan sok. Hehe... Mabuk ketupat,lemang & rendang.. Termasuk lah aku. Dan yg paling aku risau, berat aku mesti naik.. Uwaaaaaaaa...

Oklah, td last la kita bbuka utk Ramadhan 2008. So menu family aku arini ala kadar je.. Antaranya:




Kek Coklat yg aku buat utk Raya (Dah jadi, hehe)


Rendang ayam mak masak utk Raya juga




Ayam KFC Spices yg baru tu..


Actually, last entry aku ada cite psl aku baked cake tp hangus.. Siang td aku buat lagi, tp dis time aku make sure yg aku set suhu yg tepat utk kek dulu. So, alhamdulillah, jadi le kek coklat aku utk raya tahun ni. Hehe..agak sedap la..



Wpun rupa kek ni x cantik, tp rasa dia bleh le thn..huhu

Taktau nape bhgian tgh kek aku jadi bintik2 gitu.. Tapi, xpelah, janji jadi, ye x.. Hehe, nnti dah potong, dah x nampak dah rupa gitu..

Tahun ni kuih raya yg paling byk kat umah aku adalah kuih Tart. Ngah aku pun beli, aku pun beli.. Aku je dah beli 200 biji. Ngah aku pun dah byk biji. Walaupun sama jenis, rupa + rasa nya lain2.. Hehe..

Oklah, nak pi tolong mak masak ketupat jap. Esok aku sambung cite psl Raya.. Hehe..

Apapun, aku ingin amek kesempatan ni utk mohon maaf di atas segala salah silap aku pada semua dan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Jgn mkn byk sgt. Muahaha..

P/S: Mari lah kita bermohon maaf sesama kita sempena hari mulia ini.







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...