Saturday, June 28, 2008

Exhausted week

Assalamualaikum

Salam 28 Jun 2008.
Entry lepas aku bercerita tentang sistem online yg complicated sehingga aku terpaksa rush blk ke S.Alam untuk urusan registration.. Entry kali ni, agak berkaitan..

Selasa baru ni, i've got a call from Ipsis, i've been told yg aku kena attend interview session for tutor post (Under Skim Khidmat Siswazah). Memang aku ada apply, last 2 weeks. Unexpected pulak yg secepat nih tempoh utk interview.

Penat berulang alik utk urusan registration lum lagi hilang, aku terpaksa lagi ber'sabar' menahan diri berada dalam bas selama 7jam utk attend interview session nih. Aku bertolak pagi Khamis, ptg dlm 6.30petang sampai S.Alam.

Interview nye adalah pd hari Jumaat, 2.45petang. So, aku awal2 lg dah amek tiket blk ke Jitra iaitu pagi Sabtu, 9pagi. Heheh..

Memang tersgt la penat. Uwaaaa... Tapi, sebab aku nak sgt jadik tutor, so i've no choice, aku kena la attend interview session tuh. Belum cuba, belum tau. Hopefully there is my rezeki, insyaAllah..

Petang tadi, aku smp Jitra. Walaupun aku dah byk tido dlm bas, aku masih lagi mengantuk skng. Betul la org ckp, klau terlebih tido, kita akan rasa lebih ngantuk.. Ermp.. Dis comin' sem akan jadik sem yg sukar buat aku. Aku dah nak kena mula carik bahan utk thesis & start writing a proposal. Huhu, menda2 mcm ni la yg boleh buat aku x dpt tido mlm..

Apapun, ni jln yg aku pilih, so aku kena cuba sedaya upaya..Frens, pls pray for me ek. Hik hik..

P/S: Mudah-mudahan ada rezeki aku utk tutor nih, amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...