Saturday, June 21, 2008

So Complicated

Assalamualaikum

Setiap kali nak buka sem aje, mesti mcm2 prob timbul. Dari aku diploma smp le master ni, x abes2 dgn prob utk registration. Especially online. Huh!

So jadik le cam aku..I'm still in holiday mood, tp kena rush blk S.Alam juz for registration. Supposed we (students) juz need to complete online registration, senang la kalau cmtuh. Yg jadik complicated nya, bila online registration ada mslh teknikal. Bagi students yg ada berdekatan S.Alam, mungkin xde apa prob, coz diorang bleh pi buat manual registration anytime. Cam aku yg tgh ber'holiday' di kampung ni, huhuhu.. Nak x nak, aku mesti juga daftar secara manual. Tu yg aku dtg juga S.Alam kejap.

Aku blk S.Alam dgn bas aje. Keta tinggal di kampung.. Coz mmg aku plan nak settle registration process dlm masa sehari je. Hari Rabu pagi aku naik bas ke S.Alam. So before maghrib, aku smp.. Pagi2 hari Khamis, aku dgn cayok2 nya kuar gi fakulti konon2 nya nak settle kan sume ari tu jugak la. Erm, tp manusia hnya mampu merancang, Allah yg tentukan, aku x berjaya settlekan hari tu juga coz program coordinator bz dgn meeting for the whole day. Uwaaaaa..

Terpaksa la aku stay lagi semlm di S.Alam. Pagi2 Jumaat everything settle. Tp aku tetap x sempat nak amek bas pg ke Jitra. So nak x nak, i have to stay.. Pg tadi (Sabtu) baru aku bertolak balik Jitra. Yey yey.. Aku belum bersedia nak tmtkan cuti pjg aku nih. Hahaha..

Housemate aku kat S.Alam pun sume heran nape aku blk sana kejap sgt.. ('',)

Misi aku utk kuruskan bdn belum tercapai sepenuhnya. Sebab tu taknak blk S.Alam awal2.. Masih ada lg 5,6 sesi aerobik yg perlu aku attend. Go go cayokkk, i can do it! Hik hik.. Sekarang aku tgh fikir tarikh yg sesuai utk aku blk S.Alam n bwk sume brg2 aku.. 7hb July dah start kelas nih. I've to struggle for dis comin' sem since last sem result not good enough. Huh! Program coordinator pun dah bg 'ceramah' masa aku gi jumpa dia. Maluuuu nye.. (tu la, mls sgt..)

Apapun, aku akan cuba sesungguhnya utk completekan master aku ni..InsyaAllah..


P/S: Syok sgt dpt blk Jitra...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...