Thursday, February 10, 2011

~ Hobi ~

Assalamualaikum.

Updating from campus.

:)

Saje curi masa update sementara tunggu time nak masuk class, 5.30petang nanti. Memula tadi update blog Auni.

Skng update blog ni plak.

:P

Okeh, back to main story.

Kalau dlu masa kecik2, kalau ada cikgu ka tnya, what is your hobby? Mesti ada 2,3 hobi dalam senarai kita kan. Ada juga sampai 5 hobi.

Nampak sgt during that time, kita ada byk masa terluang smpkan hobi pun byk. Heee..

Tapi sekarang ni, tah la masih ada hobi ka dak. Huhuhu..

Sebab apa tau, sebab rasa mcm takdak masa senggang ja, takdak kelapangan. Ada ja menda nak buat, ada ja keja tak siap.

Uwaaaa...

My life totally change!

Sgt obvious bila dah ada anak ni. Dlu pas kawin, masa belum ada anak, atau masa pregnant, masih byk free time aku. Siap boleh bosan2 lagi kat rumah. Walaupun org kata lepas kawin, hidup dah berubah, sbb apapun kena pikiaq utk 2 org kan, tapi paling ketara lepas bertiga lah.

**Pengsan!**

Sgt penat oke life aku skrng.

Sebab tanggungjawab dah bertambah kan.

Tapi, aku bersyukur sbb aku ada Mr Berry yg slalu tlg aku jaga Auni. So boleh la curi2 masa utk melaksanakan HOBI aku. Hohoho.. Walaupun skrng ni rumah kdg2 mcm tongkang pecah. Sana sini ada brg2 Auni. Heee..

Hobi aku apa lagi, ada masa je berblogging la kan. Baca2 blog org. Syok tau, sbb bleh baca mcm2 experiences.

Ataupun kdg2 berFB. Almaklumla itu la antara social networking yg hangat skrng ni. Bleh jumpa kwn2 lama kan.

Sebenaqnya ada lagi 2,3 hobi aku.. :)


Eh, dah kui 5ptg. Okela, nak p solat dan then melaksanakan tugas HAKIKI.

Tata!!


P/S: Kdg2 bila penat, akan lead to stress, so kena pandai manage stress la kan.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...