Sunday, January 2, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum

Salam 2011 semua!

Ini adalah entry pertama aku di tahun 2011.

Hari ke 2 dalam 2011 baru dpt post entry baru. Huhuhu.. Biasa la, ada anak kecik ni x sempat lak rasa..

:)

As usual, bila masuk je tahun baru, sume pakat2 list down azam baru kan. Tak sah kalau takde. Heee.. Aku pun sama la, ada 2, 3 dlm senarai. Hope berjaya achieve la kan. Azam tahun lepas, alhamdulillah la, kira accomplished la kan.

Tahun 2010 adalah tahun rezeki utk aku. Alhamdulillah. Yg pertama aku pregnant, kedua grad master on time, ketiga dpt keje tetap, lastly dpt bby.. :) Sgt bersyukur dgn kurniaanNya.

Tapi 2010 juga byk mengajar aku erti kesabaran menghadapi ujianNya. Yelah, dpt rasa sakit nak bersalin, infection la, dok ward lelama.. Huhu.. Apapun sume tu dah berlalu. Pengalaman yg tak dpt dilupakan..

So utk tahun baru ni, aku nak improve diri sendiri supaya jd seorang yg lebih baik. Dari segala segi la, agama, perilaku, kerjaya, rumahtangga.

;)

Tanggungjawab pun dah bertambah. Aku nak bg sepenuh kasih syg kat Auni, didik dia dgn baik. Mudah-mudahan dipermudahkanNya.

Okelah, tu saje utk 1st entry 2011. Takleh panjang2, nak kena p tgk anak. Yela, kata nak jd mama yg terbaik kan.. :P


P/S: Nak lalui hidup dgn gembira, sebab taktau bila hidup ni akan berakhir. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...