Friday, December 10, 2010

Salam Maal Hijrah 1432

Salam

Tak terlambat kot nak wish "Selamat Menyambut Awal Muharram" walaupun hari ni dah 4 Muharram.

:)

Life is getting busy since ada si tecit auni tu. Tapi sgt best! Challenging.. Huhu..

Dan hari ni adalah hari pertama aku masuk keje balik slps confinement period. Haihh, sgt mls rasanya, almaklum le dah cuti lama sblm ni. Dah tu nak kena tinggal si tecit tu kat rumah.

Pagi tadi time siap2 nak p keje, Auni dah bangun & nak susu. Nak tak nak, papa dia la kena bg susu kat dia. Huhuhu.. Yg rasa berat sgt hati nak tinggal dia tu, sbb pagi2 dia suka sembang2 dan sengih2 tau. So pagi tadi, sempat la sembang kejap dgn dia. Rindu plak.. **tears**

:)

Tapi aku agak itu ada la perasaan normal yg sume ibu2, mama2, mak2, ummi2, akan facing kan.. Sbb aku baca blog2 lain pun, sume ckp menda yg sama.

:P

Sempena masuk tahun baru hijrah ni jg la, kami sekeluarga pn berhijrah. Heee.. Aku dah slmt berpindah ke Melaka. Kalau sblm ni aku stay rumah ayah, skng tak lg (mcm iklan plak)..

Sume berlaku dgn cpt. Isnin cari rumah. Selasa cuci rumah. Rabu, pindah masuk rumah. Jumaat keje blk. So cuma ada Khamis je utk ngemas sket2. Sooooo tired oke!

Duit pun mcm air je kuar.. Uwaaaa, stress plak rasa.. Tapi takpelah, takleh pk sgt kan. :D

Okelah, next time la aku update panjang2.. Da!


P/S: Rindunya si tecit Auni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...