Sunday, September 26, 2010

7 days to go..

Assalamualaikum

Salam 26 September, 17 Syawal..

Lagi 7 hari nak sampai due date aku. Huhuhu, so far masih belum ada apa2 major sign nak deliver..

**dup dap dup dap**

Oleh sebab itu, aku masih berupaya utk menjalankan tanggungjawab aku utk mendidik. Hohoho!

:D

Cuma rasanya setakat hari Selasa je kot. Dah tak larat sgt dah hjung2 pregnancy ni. Tinggal sket je lagi aku nak habiskan sume la, evaluations, quizzes, presentations, markings.. Lepas tu, legaa dah..

Mungkin baby jenis mendgr kata kot.

:P

Betul2 dia tunggu smp aku settle sume keje dlu. Hihi.. Takpela, oke gak camtu kan.

Okela, nak sambung marking report students.

:)


P/S: Doa semoga proses melahirkan baby ni berjalan lancar.. Amin!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...