Sunday, December 20, 2009

Mr Berry Outstation

Assalamualaikum

Salam 20 Disember, 3 Muharam..

Selamat menyambut Maal-Hijrah semua! Semoga kita semua terus dilindungi, dirahmati Allah..

Hari ni aku sgt sedih sbb Mr Berry outstation.. Utk 4 hari. Ini la 1st time kitorg berpisah sejak pas kahwin. ;(

Dia kena pegi Bali, Indonesia.. Huhu

Rasa berat sgt ati masa pegi anta dia ke airport pagi2 td.. Adui, dugaan je ni. Dia pun mcm berat hati nak tinggalkan aku. Yelah, sejak kahwin, mana penah dia pegi kerja luar memana lagi kan..

Mlm semalam aku sedih2 juga, tp tahan nangis. Kiranya berjaya la x nangis dpn Mr Berry. Hehehe.. Dah le aku skrng ni mmg takde menda nak buat kan, study dah abes, keje xdpt lg, so bosan sgt2 la, tmbhn plak Mr Berry xde ni. Klu tak, ada la kwn juga..

Pastu pagi nih lepas solat subuh, terus drive pegi anta dia. Masa turunkan dia di airport, aku bejaya lg x nangis.

:)

Mcm hebat je kan.. Hehehe..

Tup2 smp je rumah, masuk je bilik, terus nangis atas katil.. :)) Hehehe, mcm kelakar la aku ni!

Dan2 rasa rindu sgtttt kat dia. Baru beberapa jam je dia pegi. Haishhh.. Mr Berry plak x roaming number phone dia, so that, bila dia smp sana, xdpt le kitorg bercontact.. Huhu, hrp2 kot ada wifi ke apa ke kt hotel, baru la bleh ym ke apa ke mlm ni. :(

Sblm berlepas, Mr Berry sms "miss u.. jaga diri bebaik".. Lagi la sedih kan. ;)

Takpelah, aku doakan keselamatan Mr Berry pegi dan pulang dari Bali, Indonesia.. Dia pergi dgn tujuan mencari rezeki yg halal kan.. So insyaAllah diberkati dan dilindungi Allah.. AMin..

:)



P/S: Alah, suami org lain pun outstation jauh2 juga kan, tp rilek je.. :p

2 comments:

Norhadar Taharuddin said...

.:: Hahaha!!! Its not funny la Sara... Kena tinggal sebab outstation buat hati gundah gulana di rumah... Tak boleh la... Iskkkk!!! Kalau boleh nak ikut pi outstation... Setakat nie berjaya ikut skali jek... Next time nak kena make sure ikut gak... Hahaha!!! ::.

MomAuniAysar said...

--> KakHadar,
Itu la.. Sara sgt gundah gulana tau.. Haishhh.. Sara lak mmg xleh ikut, kalau tak, lama dah ikut.. ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...