Sunday, December 2, 2007

Weekend yang Bosan

Assalamualaikum

Huh, tengok title pun dah tau apa yg aku nak cite, kan.. For the 1st time semenjak aku pindah Serdang ni, aku stay umah the whole day Sabtu & Ahad. :( No where to go.. Coz aku x balik S.Alam cam selalu. Kalau kat S.Alam leh gak gi tgk movie, or window shopping.

So, aktiviti aku pada hari Sabtu, masak & watched VCD korean drama. Cite 'My Girl'. Dah 4 kali aku ulang cite ni. X jugak bosan2.. Hehe. Sesape yg penah tgk cite ni, akan tau nape aku suka tgk cite ni. Really enjoy watchin' it! Superb! Dah tu, watak Gong Chan dalam cite ni encem gile. 4 kali tgk, 4 kali jatuh cinta. Haru betul!

Dong Wook & Lee Da Hee


Hari ni plak (Ahad), aktiviti aku adalah main game. Game faveret aku, Diner Dash. Hehe. Tu pun enjoy sgt. Dah byk kali aku main. Kira expert gak ar..(Poyo tul) Dah lama aku diperkenalkan dgn game ni. Masa tahun 2005 lagi. Sekarang dah ada version 2 dah. ('',)

Itu je lah aktiviti aku weekend ni. Oklah, stop dulu. Nanti update lagi..

P/S: Tah hape2 punye cite. Fahamilah bhw ini adlah hasil dari kebosanan yg melampau.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...