Wednesday, March 31, 2010

Nak itu, nak itu!

Assalamualaikum

Salam 31 Mac, 15 Rabiulakhir..

Semalam aku p kompleks pkns Shah Alam.. Nak p settlekan pembayaran bil. Pastu aku terjumpa satu kedai letrik yg wat clearance stock.

Aku mmg dh lama target nak beli mixer tau. Skali, aku tgk mixer+bowl brand Pensonic baru RM49.90. Harga normalnya lebih kurang RM70-80. So agak cheaper la kan..

Teringin nak beli, dan dah hampir2 membeli, sbb aku masih belum ada mixer ni, even hand mixer pn..

Tapi Mr Berry tanya aku, dalam masa terdekat nih ada ke aku nak guna mixer tu, if x, better xyah beli lagi.. Huhuhu.. :( So aku x le beli. Tgk ar pas blk dari kg nxt week lah baru beli. ;)

Biar lah kalau clearance stock tuh dah xde pn.

Sedikit frust, tp bila pk2 blk, mmg aku xkan guna lagi kot dlm masa terdekat ni. So xpelah, lgpun bajet yg ada nak guna untuk kos balik kg lak.

Oh, aku dah remove music box aku, sbb bising sgt tiap kali buka blog.. Heee, msti rmai yg rimas kan tiap kali buka blog aku. Hohoho..



P/S: Nak buat kek lah pas dah beli mixer. Hoyyehh!

1 comment:

Mama Hanim said...

xpe..ada rezeki lain tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...