Saturday, October 17, 2009

Cuti

Assalamualaikum

Salam 17hb Oktober, 27 Syawal..

Fuhh, lagi 5 hari nak smp hari nikah.. **nervous**

Pagi tadi aku dah slmt smp Jitra, alhamdulillah.. :D

Sehari ni diabeskan dgn tido je, konon2 cover la sbb x cukup tdo smlm.. :p Tapi, awal mlm td aku dah kemas2 bilik 'pengantin'.. Hehehe..

Seriously aku dah mula berdebar2 nih.. Byk lg keje kawin yg belum settle ni. Esok start urus sume. Haish, risau plak kot xsempat siap.. Huhu.. Brg2 hantaran pun lum digubah lg. Mak x sempat nak buat wpun sbnrnya dia yg offer diri haritu.

Walaupun tgh cuti kawin, tp fikiran ni masih di ofis, study.. Hmm..

Apapun, aku hrp sume nya bjalan lancar.. Amin..


P/S: Baru aku fhm nape ada org ckp they all need more than 24 hour for a day.. Huhu

2 comments:

Unknown said...

slm..
awk.. semoga semua berjalan dgn lancar spt yg dirancang. slmt penganten baru in advance ye ;)

MomAuniAysar said...

--> Modusuperandi111209

Thanx awk..

:)

InsyaAllah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...